Aangekomen - Reisverslag uit Hamilton, Canada van Rosanne Marlou - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Hamilton, Canada van Rosanne Marlou - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Blijf op de hoogte en volg Rosanne

09 September 2012 | Canada, Hamilton

Zo, daar zijn we dan. Na een lange reis zijn we aangekomen in Hamilton. Rond half 12 's ochtends Nederlandse tijd vertrok ons vliegtuig uit Nederland. Na velen uren hadden we een tussenstop in Chicago waar ons vliegtuig 2 uur vertraging had. Gelukkig wilden de piloten wel iets harder vliegen en waren we rond 10 uur 's avonds (Canadese tijd -6 uur) op het vliegveld van Toronto. De controles en visa aanvragen vielen mee en we werden opgewacht door Mr. Gunnink die een briefje bij zich had met onze namen. Vanaf het vliegveld daar was het nog een uurtje naar Hamilton. Aangekomen op de Rexford drive zagen we ons verblijf voor de komende 3,5 maand. Wat een ruimte zeg. We hebben allebei een grote kamer, een gedeelde woonkamer, een keuken etc. Heerlijk! & wat een lief ontvangst. De hagelslag stond ons op te wachten in de keuken.
Vandaag zijn we bij fam. Winkel (schoonouders van Lydia, Rosanne's nicht) geweest en daar hebben we heerlijk Canadees ontbeten. Pancakes, whip cream, blueberries, syrup. Mjamm! Daarna zijn we naar Lydia (Rosanne's nicht) en Davids huis gegaan waar we heeeeel veel nieuwe mensen en oude bekenden hebben ontmoet (waarvan meer dan de helft Nederlands spreekt) en lekker geluncht. Vanavond lekker pizza gegeten met de Gunninks en de stofzuiger ontmoet. Wat een geweldig ding. een slang in de muur en zuigen maar. Rosanne is erg blij met haar nieuwe koffiepot waar ze komende 3,5 maand wel mee kan doen. (foto komt eraan) Marlou is helemaal stunned over de melkverpakkingen. Het wordt verpakt in plastic zakken!!!
Nu gaan we zo lekker slapen. Het is hier pas half 9, maar we hebben wat in te halen. De afgelopen 44 uur, 6 uur en kwartier geslapen (in Rosanne's geval en Marlou iets extra). Wij zeggen: Have a good night all!

• 09 September 2012 - 08:06

Rianne:

jeah!! eindelijk bericht van mn geliefde klasgenootjes!!!
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.. Ik ben benieuwd wat jullie allemaal nog meer mee gaan maken!.
    Have a good time!!!

• 09 September 2012 - 11:56

Wiljanne:

Wauw, klinkt goed! Enjoy your time!

• 09 September 2012 - 15:55

Pa:

Mooie pagina. Fijne dagen samen!!!

• 10 September 2012 - 10:34

Marida:

Heej Marlou en Rossane,
    Leuk om al zo snel iets van jullie te horen! Ik ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd naar een foto van de stofzuiger haha..Fijn dat het verblijf lekker luxe is. Succes deze week!
    Groetjes en veel liefs! Marida

• 10 September 2012 - 12:27

Corwin:

Dames,

Heel fijn te horen dat het allemaal zo goed is gegaan. Zijn jullie inmiddels wat bijgeslapen en hoe was jullie eerst zondag in de kerk?

Groetjes,
    Cor

• 10 September 2012 - 13:14

Anneke:

Super leuk om wat van jullie te horen! Fijn dat de reis goed is verlopen! Veel plezier daar!

• 11 September 2012 - 16:00

Rosanne En Marlou:

Ahw wat leuk al die reacties! Ik ga proberen nu wat foto's te uploaden! (Marlou)

• 11 September 2012 - 18:22

Elly:

Hoi meiden,

Ik heb dit ook gevonden dus het gaat helemaal goed komen wat betreft contacten.
    Heel veel plezier daar.

• 11 September 2012 - 20:00

Marjon :

Ha meiden,

Wat leuk om de foto's te zien en het verslag te lezen. Ik wens jullie heel veel plezier en succes (ook met de koffie en de melk) :D

• 13 September 2012 - 20:20

Jolanda En Dick:

Zo meiden,

Dat was een reis!! Nu daar aan het "werk". Heel veel succes en plezier samen.

• 16 September 2012 - 17:17

Ymke, Janne Jan Jellie Ut Otterlo:

Wat super om jullie verhaal zo te volgen. Fijn dat jullie zo ontvangen worden en dat je een geweldig onderkomen hebt. Goede voorwaarden voor het slagen van jullie stage. Succes en veel plezier !!!!.